سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب استفاده از سایت های همسریابی برای انتخاب همسر مناس


در این نکته شکی نیست که یکی از بزرگتری انتخاب‌های زندگی انسان ، امر همسرگزینی می باشد که یقیناً این امر باید متکی به آگاهی و معرفت در عرصه ی معیارها و اولویت های هر فرد می باشد.
در اینجا سعی خواهیم نمود تا با مزایای استفاده از فضای مجازی و بالاخص سایت های همسریابی در امر استفاده برای انتخاب همسر مناسب بر اساس معیارهای شخصی هر فرد صحبت کنیم و البته به بیان آسیبهای استفاده از این امکان نیز بپردازیم و همچنین راهکارهای به دور ماندن از این آسیب ها را نیز بشناسیم تا در جای خود بتوانیم به نحو احسن و مناسب از آن بهره ببریم.
اما چگونه این امر امکان پذیر است؟
همه ما به خوبی می دانیم که در انتخاب همسر باید فاکتور مهم آگاهی و شناخت نسبت به علایق و سلایق خود در نگاه اول و همچنین در درجه دوم که البته خود به اندازه فاکتور  اول مهم و حیاتی است یعنی شناخت علایق و سلیقه های طرف مقابل بسیار ضروری و حیاتی است و این شناخت و معرفت به ضرس قاطع تامین کننده دوام و بقای این پیوند مبارک و میمون خواهد بود.
سایت های همسریابی این امکان را به فرد جویای ازدواج  می‌دهد تا با تکیه بر امکانات مهیا شده در این سایت ها به بیان معیارهای خویش نسبت به امر ازدواج و خواسته‌هایی که از همسر آینده خویش دارد بپردازد و در این جامعه ی آماری گسترده که سایت‌های همسریابی برای شخص فراهم نموده است به جستجو پرداخته و فرد مورد نظر خویش را از میان آنها انتخاب نموده و در صورت تمایل فرد مقابل به بیان معیارهای شخصیتر با جزئیات بیشتر بپردازندو در صورت تفاهم و درک متقابل نسبت به معیارها ،علایق و سلیقه ها و مهمتر از همه عقیده ها گام در راه شیدایی و تشکیل زندگی مشترک به نهند.
پس ما سعی نموده ایم تا محیطی را در سایت‌های همسریابی فراهم کنیم تا به دور از آسیبهای فضای واقعی که گاهی ارتباط ها بدون هیچگونه آگاهی رنگ وابستگی به خود میگیرد ما در این فضا از آن جلوگیری نموده و هر فرد با تکیه بر معیارهای خویش به امر همسرگزینی بپردازد و قبل از هرگونه وابستگی کاذب بتوانند شناخت مناسب را در مورد فرد مقابل به دست آورده و با آگاهی در این مورد تصمیم بگیرد.
علاوه بر مزایای که به طور کوتاه و مختصر به آنها اشاره گردید باید متذکر گردیم که این سایت ها برای کلاهبرداری و فریب نیز توان بالقوه ای دارند و افراد سودجو و گاهاً بنده نفس نیز وجود دارند تا با استفاده از امکانات سایت های همسریابی به فریب دیگران چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ تمایلات نفسانی بپردازند و اسب سرکش نفس خویش را بر محمل شیدایی دیگران جولان دهند ، بدین منظور کاربران محترم سایت های همسریابی باید سعی در رفتارهای محافظه کارانه نموده و با به کارگیری نیروی عقلانیت خویش و همچنین با تکیه بر مشورت با افراد مورد اطمینان و دلسوز در تصمیم های خود اسب خرد را به کار گیرند تا خدای ناکرده درب برقی شیدایی و دلدادگی نسبت به همچنین افراد سود جو و بنده نفس نیافتند.
امید است که باد توکل بر خداوند منان و یاری عقل و ایمان بتوانیم محیطی فراهم کنیم تا راه عشق و ازدواج و گام نهادن در مسیر شیدایی را برای جویندگان واقعی با نیت های پاک در سایت همسریابی فراهم کنیم.
سایت های همسریابی معتبر معمولاً با پشتیبانی و راهنمایی های موجود در خود وب سایت همسریابی راه را برای انتخاب آگاهانه همسر هموار نموده اند.
اگرچه که این مدل از تلاش برای یافتن شریک زندگی تازه و جدید می‌نماید اما فضای مجازی و دسترسی عامه مردم به اینترنت این مدل از فرهنگ انتخاب همسر را به زودی درمیان جماعت کثیری از هم وطنان یک امر معمولی و قابل اتکا تبدیل خواهد نمود پس بر ماست تا با آگاهی بخشی راه را برای شیدایی و دلدادگی آگاهانه فراهم کنیم.
منتظر حضور سبز شما برای رونق این فرهنگ جدید و مدرن و تبدیل این مدل از همسرگزینی و همسریابی در سایت‌های همسریابی هستیم.

 

www.datingwiki.info/‎